Braterstvo Krnov
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Braterstvo Krnov

Gildovne forum Braterstva Krnov
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

 

 Spine of deathwing PTR 4.3 Dragon soul

Goto down 
AutorZpráva
Marisha




Poèet pøíspìvkù : 9
Join date : 31. 10. 11

Spine of deathwing PTR 4.3 Dragon soul Empty
PříspěvekPředmět: Spine of deathwing PTR 4.3 Dragon soul   Spine of deathwing PTR 4.3 Dragon soul EmptySun Nov 27, 2011 10:59 pm

Sedmý a předposlední fight v dragon soulu
Video 1:fight se začal natáčet až po třiceti sekundách,ale stojí za to schlédnout je z toho patrná taktika Smile
https://www.youtube.com/watch?v=rxCvEEv8TRk
Video 2:přibližně od začátku
https://www.youtube.com/watch?v=s2qRxbpL2vw&feature=related
Žádná taktika se zatím nevyskituje ale z průběhu fightu jsou zřejmé některé věci:
Základem fightu je probourat se az skoro k hlavě deathwinga odbouráváním plátů kruníře.
na začátku fightu se musí rozbít chapadla(coruption).Rozbitím chapadla se objeví add.
Po chapadle zůstane skvrna vytékající krve.Z každé skvrny se spawnuje jedna slizka.
Základem toho abychom odstranily plát je ,že add musí vybouchnout (nuclear strike) a tím plášť poškodit.
Add je po zabití chapadla bez debufu.MTank si tauntuje k addovy postupně slizky a dps je zabijí tak,aby umřely u adda.
Každá slizka zabitá u adda mu dá buff (10% vetší dmg a attack speed).Po devíti slizkách se add stane nestabilním a začne dávat aoe dmg okolo sebe.V této chvíly by měl být add na 10-15% hp.Musí se ihned odvést MTankem k plátu(samozřejmě směrem k hlavě) a dorazit.Jakmile add spadne na 1 hp zacne kastit nuclear attack (375000 dmg do okolí).To znamená jediné MT a vsechny dps pomáhající na addovy utíkají směrem k ocasu z dosahu exploze. Add vybuchne a plát se nadzvene.Stále ho však drží řekněme ůpon svalu a tak se všichni přesunou k plátu a ůpon rozbijí.Tím plát konečně odpadne a zůstanou po něm opět dvě chapadla (nalevo a napravo).Tato taktika se opakuje dále až do konce fightu.Je tu ještě asi nejdůležitější věc a to že se deathwing hýbe.Na videu je videt že se v jedné chvíly( po rozbití plátu) všichni seběhnou do dvou zadních skvrn od krve (buď levá strana nebo pravá strana).Mezi skvrnou a hráči se vytvoří provaz a když deathwing zatočí tak všichni addi kteří zůstaly jsou odfouknuti.Toto se stane i s hráči kteří v té chvíly nestojí tam,kde mají.Po chvíly deathwing prestane zatáčet hráči vyběhnou zpátky a fight pokračuje. Vždy je důležité mít jedno chapadlo naživu ale s low hp,jakmile se objeví nové chapadlo staré se dorazí a nové se opět nakropí tak na 30%.(kdyby se nepovedlo adda správně zabít a na správném místěm,chapadlo se může dorazit a add použít).OT tankuje všechny zbilé addy=slizky a další velké addy spawnuté rozbitím chapadla.Je důležité slizky neaoe dmgovat protože jsou důležité k tomu,aby byly postupně zabity u adda a daly mu buf!!.Takto fight probýhá až do konce.ůpon svalu také kástí spell po jehož vykástění senplát ucelý a celý cyklus s addem se musí opakovat.To znamená jediné.Jakmile se plát zvedne všichni se musí ihned svytchnout na ůpon a rozbít ho dřív než stačí docastit spell( nebojte,interuptnout to nejde ;D ).Asi poslední věc,kterou jsem postrehl je ta,že po zabití slizky se zacne taková tmavá hmota pohybovat směrem ke skvrně,z které byla slizka spawnuta(pohybuje se hodně pomalu).Jakmile dojde až ke skvrně,ožije nová slizka,která nám jde znovu otravovat život. Smile To je asi vše.Jsou to jen mé postřehy z videa ,takže to určitě není ůplně stoprocentní,ale tak neco přece. Smile

Jednotlivé ability fightu:

Barrel Roll — V průběhu fightu se Deathwing snaží shodit hráče ze svých zad,když zjistí ,že vsichni stojí na stejné straně jeho páteře.V průběhu barrel roll, všichni hráči i addi,kteří nejsou připojeni k zádům deathwinga jsou schozeni a nenávratně zabiti.

Elementium Reinforced Plates — Ohromující ůtok z Dragon Soulu zničil jeden plát na deathwingově zádech a otevřel cestu ke zničení dalších třech.Hráči musí zničit všechny pláty,aby thrall měl šanci trefit se critickým zásahem.

Burning Tendons — Takto se správně nazívají ůpony svalu. Zničení tohoto ůponu je klíčem k odstranění plátu.
Seal Armor Breach —Když hráči nezníčí ůpon včas,ůpon ztahne plát k sobě=zamezení dmg do ůponu a přisednutí plátu zpět na místo.
Deathwing's Immune System — Addi podporujíci deathwingův immunitní systém se objevůjí ze skvrn od krve neustále častěji,podle toho kolik bylo odstraněno plátů(je tam více skvrn) Wink .
Grasping Tendrils — chapadílka,která se budou ve skvrnách od krve jen po zabití chapadla(coruption). Chapadílka se svážou s hráči stojícími blízko nich.Sníží jim rychlost pohybu o 50% a udělují 6000 Fire damage každých 5.20 sec. dokud neodběhnou prič. Tento efekt chrání hráče před schozením ze zad deathwinga.
Corruption — Chapadla,jakmile jsou naživu ucpávají díru dovnitř deathwinga a nic nepronikne ven (slizka).Zabitím chapadla se spavne velký add.
Searing Plasma — The Corruption coats the victim in the searing blood of Deathwing. The thick blood will absorb up to 200000[note 2] healing done to the target and causes the victim to cough up blood. The violent coughing periodically inflicts 10000[note 3] Physical damage ever 10 sec. This ability is not used on Raid Finder difficulty.
Fiery Grip — The Corruption grips victims with a whip-like cord of plasma, stunning them for up to 30 sec and inflicting 60000[note 4] Fire damage every 3.50 sec. The corruption must channel to maintain this effect, and players may break by inflicting significant damage to the tentacle. This effect prevents players from being thrown off Deathwing's back. This ability is not used on Raid Finder difficulty.
Hideous Amalgamation — These unstable creatures are a patchwork of Elementium Armor fragments and pieces of the former Dragon's body held together by his molten blood.
Absorb Blood — The Amalgamation absorbs nearby Corrupted Blood residue. The Amalgamation grows more unstable with each Residue absorbed, increasing its damage by 10% and attack speed by 10%. At 9 stacks it becomes superheated.
Superheated Nucleus — The core of the Amalgamation becomes critically unstable, causing it to inflict 15000[note 5] Fire damage to all enemies every 3 sec. If players destroy the Amalgamation in this state, then it will trigger a Nuclear Blast.
Nuclear Blast — The superheated nucleus of the Amalgamation triggers a massive explosion, inflicting 375000[note 6] Fire damage to targets within 10 yds. This powerful blast pries up one of Deathwing's Elementium plates if it is within range.
Corrupted Blood — These living globs of Deathwing's blood appear fragile, but leave behind an indestructible residue when killed.
Burst — Corrupted Blood explodes when destroyed, inflicting 10000[note 7] Physical damage to nearby enemies within 200 yards.
Residue — Destroying a Corrupted Blood leaves behind an indestructible residue. It slowly creeps toward the nearest hole in Deathwing's Back where it reconstitutes into a new Corrupted Blood.
Návrat nahoru Goto down
 
Spine of deathwing PTR 4.3 Dragon soul
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Ultraxion PTR 4.3 Dragon soul
» Warlord Zon'Ozz PTR 4.3 Dragon soul
» Morchok Dragon soul 4.3 Taktika PTR
» Hagara the Stormbinder PTR 4.3 Dragon soul
» Warmaster Blackhorn PTR 4.3 Dragon soul

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Braterstvo Krnov :: Raids :: 4.3 Dragon Soul-
Přejdi na: