Braterstvo Krnov
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Braterstvo Krnov

Gildovne forum Braterstva Krnov
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

 

 [4.2] Arcane Mage

Goto down 
AutorZpráva
Sil
Admin



Poèet pøíspìvkù : 39
Join date : 06. 10. 11

[4.2] Arcane Mage Empty
PříspěvekPředmět: [4.2] Arcane Mage   [4.2] Arcane Mage EmptySun Nov 20, 2011 11:24 pm

Informace použity z MMO-Champion Arcane Compendium

Spec:
http://wowtal.com/#k=ZwPhEA6s.b0w.mage.Rnzs5T

Co se dá na specu měnit, jsou převážně následující 4 talenty:
Improved Blink - pro zlepšení mobility, ale obecně moc nedoporučuji
Improved Arcane Explosion - pro zlepšení AoE, v takovém případě AoE vypadá: 3x Arcane Explosion, Arcane Blast na udržení stacků do adda s nejvíce HP a opakovat, osobně doporučuji, byť tento talent nemá vliv na single target DPS
Nether Wortex - tento talent způsobuje, že při kouzlení Arcane Blast, cíl dostane Slow. Krom spomalení cíle je zisk v tom, že Arcane Mage má bonus 6% dmg do zpomalených cílů z Torment the Weak talentu. ALE! je potřeba si uvědomit, že prakticky vše co mají na sobě tanci (možná s vyjímkou paladina, ten dává spomalení na jeden cíl) je vše již spomalené - tedy tento talent není tak užitečný, byť opět, doporučuji vybrat.
Fire Power - poslední talent z naší 4ky, jediný který zvyšuje single target DPS, tím že zvýší damage Fire Orbu a nabízí šanci že Orb na konci vybuchne (máme zpravidla jen 2 body místo 3, takže 66% šance).

Osobně doporučuji tak jak je to nastaveno v odkazu, ale nemůžete jít špatně ani při jiných kombinacích

Glyphy:
Primal:
- Arcane Blast
- Arcane Missiles
- Mage Armor
> Není moc co komentovat, první zvyšují damage, poslední nabízí víc many což je pro arcane důležité

Major:
- Arcane Power - používá se kvůli Mirror Image globalu, vysvětlím později
Další glyphy již nijak nezvyšují damage a jsou pro pohodlí nebo nějakou malou vychytávku
- Evocation - usnadňuje práci healerům, navíc se hodí při solování
- Polymorph - glyph do dungeonů, umožňuje ovečkovat cíle s dotkami, k nezaplacení, ale do raidu k ničemu
Další glyphy snad nemá ani cenu popisovat

Minor:
Překvapivě, ale minory jsou důležité!
Slow Fall - kdo by nosil pírka, že
Mirror Image - způsobuje, že Mirory střílí Arcane Blasty, což je překvapivě damage boost
Conjuring - snižuje cenu Conjuring kouzel, v tomto contextu to znamená koláčků Smile Ale hlavně snižuje cenu Conjure Mana Gem - ten mág používá prakticky každé 2 minuty a tak je občas an dlouhých fajtech (Ragnaros nám trval 10 minut) dočarovat - a zase, ušetřená mana je damage navíc

Gear:
Staty:

Int > Hit > Mastery >= Haste (do soft capu) > Crit > Haste (nad soft cap)

Intelekt je vždy fajn.
Hitu je potřeba 17% - 1742 hit rating.
Ostatní staty záleží na konkrétních číslech, pořadí které jsem udal je obecné vodítko, hlavně když budete reforgovat (viz. níže). Za normálních okolností samozřejmě chcete kus s co nejvíce intelektem.
Haste soft cap je hodnota haste kdy kouzlíte Arcane Blast se 4xDebuffy za 1 vteřinu. V číslech to je asi 1768.
Tato hodnota je zlom, pokud by ste se dostali nad ní, je lepší reforgovat i do critu z hastu.

Reforge:
Obecně by mělo platit:
Prvně je potřeba mít Hit cap : Reforge v tomto pořadí crit/haste/mastery do hitu. V případě že máme na gearu moc hastu, prvně se reforguje haste nad soft cap a pak až crit.
Jakmile je vyřešen Hit, reforge do mastery kde to jde.
Na zbytku gearu je možné reforgnout crit do hastu, ale pozor na soft cap.

Gemy:
Meta - [Burning Shadowspirit Diamond]
Červené: [Brilliant Inferno Ruby]
Modré: socket bonus +10int nebo více a nejste nad hit capem: [Veiled Demonseye] jinak [Brilliant Inferno Ruby]
Žluté: socketbonus +20int: [Artful Ember Topaz].jinak [Brilliant Inferno Ruby]

Enchanty:
Head: Arcanum of Hyjal - Revered Guardians of Hyjal
Shoulders: Greater Inscription of Charged Lodestone - Exalted Therazane
Back: Enchant Cloak - Greater Intellect
Chest: Enchant Chest - Peerless Stats
Wrist: Enchant Bracer - Mighty Intellect
Hands: Enchant Gloves - (Greater) Mastery
Belt: Ebonsteel Belt Buckle
Legs: Powerful Enchanted Spellthread
Boots: Enchant Boots - Lavawalker
Weapon: Enchant Weapon - Power Torrent
Offhand: Enchant Off-Hand - Superior Intellect

Trinkety:
Heroic Variable Pulse Lightning Capacitor
> Shard of Woe
> Variable Pulse Lightning Capacitor
> Heroic Theralion's Mirror
> Darkmoon Card: Volcano
= Moonwell Chalice
> 359 Theralion's Mirror.
Pokud se vám vyplatí reforgnout Kartu na Hit, nebo jste Engineeři, je Karta silnější než Chalice

Armor:
Vždy Mage Armor. Jedinou vyjímkou jsou boje kde je speciální regenerace many, ale ty jsou vzácné.

Jak to teda točit:
Pro začátečníky:

Arcane Blast 4x, pak Arcane Missiles, pokud neprocnou tak další Arcane Blast dokud nejsou Missiles.
Za pohybu Arcane Barrage (nepoužívat Barrage když stojíte!), AoE přes Arcane Explosion.
Když je málo many Evokace doplna. Když je potřeba více damage naráz, mačkat Arcane Blast bez Missilek.
>>Nedějejte si iluze, že s touhle rotací vytáhnete dobré dps. Čtěte dál.

Jak to teda točit doopravdy?
Mage dává dmg ve dvou fázích, první (Burn) Spalovací a druhá (Conserve) Udržovací

Do spalovací fáze přechází mág když má:
1) Plnou manu
2) CD na Arcane Power
3) CD na Mana gem
4) Ví, že když se propálí na 35% many, bude připravena Evocace
Během Burn fáze se kouzlí jen Arcane Blasty, missile procy se ignorují. To do zhruba 35% many, následuje Evokace do plna a přechází se do Udržovací fáze.
Myslím že by bylo vhodné napsat jak Burn začíná:
> AB tak, aby byly 4 stacky debuffu
> Pokud máme tolik many, že by Mana Gem "přetekl" další AB
> Použít zároveň Mana Gem, trinkety (pokud jsou na spuštění) a Arcane Power
> Použít Mirror Image pokud jsou připraveny (!pozor, nesmí být v makru s předchozími abilitami, mačkejte ručně, kdyby tak nebylo, zpustí se Global Cooldown, protože se Image pustí dřív než zafunguje glyph na Arcane Power
> Arcane Blasty do 35% many

Udržovací fáze:
V udržovací fázi se snažíme držet na maximu many, tím získávat co nejvetší benefit z mastery. Do poručená hodnota je okolo 95% many. Musíte pochopit, že není žádné 3xAB/Missiles opakovat. Vždy záleží na konkrétní situaci - crit vrací manu, clearcasting snižuje cenu, je možné zřetězit více AB, když se poštěstí. Klasicky se vybíjí stacky přes Missiles, ale pokud missilky neprocnou a vy jste pod 95% je lepší hodit Barrage a pokračovat, než čekat.
Může se stát, že vám v této fázi procne trinekt s intelektem, zbraň a plášť a mysleli by ste, že je lepší hodit více AB za sebou, za cenu mastery a pak doregenerovat. Ano máte pravdu, ale zisk je moc malý a riziko pokazit velké. (Btw tomuhe se říka mini-Burn) Nedělejte to dokud si nejste naprosto jistí svou hrou.

Jakmile se nabijou cooldowny na Arcane power (1min30sec) a Mana gem (2min) zpravidla začíná další Burn fáze. Je potřeba si uvědomit, že Evokace v tomto okamžiku ještě není připravená. Stačí aby byla připravena v okamžiku kdy jste na 35% many. Toto vyžaduje dost zvykání si. Jednoduše řečeno, musíte vědět jak dlouho vám trvá Burn (což se zas může lišit podle buffů, critu, štěstí či jiných faktorů) - tady pomůže jen praxe.

Mana gem:
Je potřeba aby ste měli před fightem vždy 3 nabití. První zpotřebujete hned na začátku, 2 nabití pak okolo 2 minut, 3ti okolo 4minut. Pokud je fight delší, tj 6+ je potřeba si vyvolat nový mana gem. Z tohoto důvodu máme minor glyph na snížení ceny. Docela zajímavou vychytávkou může být použití Presence of Mind na Mana gem cast - Conjure je totiž 3sec cast (tj nejdelší co kdy budete kouzlit) a tedy se vyplatí.

Presence of Mind:
Následující kouzlo s cast timem pod 10sekud je instant. Využití se liší hodně podle situace.
1) Před bojem: PoM + Conjure Mana gem - protože mana gem potřebujete, ale hlavně, protože PoM při aktivaci procne Arcane Potenci - talent který zvýší crit pro 2 kouzla po clearcastu nebo PoM (takže víte že první 2 kouzla ve fightu mají vyšší crit). Ideálně toto udělat brzo, aby se PoM do boje znova nabilo
2) Na Arcane Blast: Aktivovat Pom když máme 4 stacky z AB a hodláme pokračovat v AB (tj burn fáze). Jednak je první kouzlo instant, ale hlavně opět zvýšený crit z Arcane Potency
3) Za pohybu: Arcane Mage má omezený damage za pohybu, Arcane Barrage má CD. Proto může být na dalším pohybu Barrage, PoM Blast, Barrage správná volba
4) Na mana gem: vysvěteno výše

Fire orb:
Single target damage se vždy hodí, hlavní funkce jsou však trochu jiná.
Fire orb po vypálení útočí na cíl sám, ale každý damage který dá se počítá jako kdyby mág zakouzlil další kouzlo.
To znamená, že každý "tik" orbu má šanci procnout Clearcasting a Arcane Missiles. Z toho vyplývá i použití.
1) Použít jedno kouzlo před zapnutím Arcane Power/Gemu v Burn fázi. Orb získá damage navíc z obou cooldownu(byť byli použity až po něm) + dá šanci na clearcast a tím pádem delší burn fází = větší dps obecně
2) Použít v Udržovací fázi na proc Missilek, pro lepší stabilitu
3) Použít po combat ressu, kdy má mage málo many a Evokace je na CD. Zapnout orb a využít každé misilky aby se zregenerovalo co nejvíc many

AoE:
Se bude lišit podle toho jestli jste si vybrali Improved Arcane Explosion nebo ne. Bez něj, Flamestrike na místo kde se bude aoečkovat a pak už jen Exploze.
Pokud talent máte, ignorujte Flamestrike, začněte pokud možno s nastackovaný Blastem. Začněte Explozemi a vždy zakouzlete Arcane Blast na cíl s nejvíce životy, tak aby vám nespadl stack. Jestli se nepletu, bude to 3xAE+1xAB, opakovat.

Incanter's Absorption:
V první řadě, doporučuji používat jen s Mage Wardou. Mana ztracená na Mana shieldu pak chybí v Blastech.
Tento talent slibuje Spellpower když dostanete damage do Wardy nebo Mana Shieldu a rozhodně to není zanedbatelná hodnota. Osobně tento talent nedokážu správně hodnotit proto asi takto:
Používat, pokud víte, že se chystá kouzlo které vám rozbije Wardu celou. Např Magma Trapa v 1. Ragnaros, nebo Seedy ve 2. Ragnaros.

Addony:
MageManaBar
http://www.curse.com/addons/wow/magemanabar
Addon který ukazuje stav vaší many poněkud vyditelněji, měl by jít nastavit tak, aby změnil barvu když jste pod 95% a 35% a tím vám ulehčit hru. Zároveň ukazuje "zarážky" pro Mana Gem a evokaci a ukazuje kolik many vám vrátí další tik Mage Armoru (aby se zabránilo přelití many přes plnou, to by ste nechtěli)
Zároveň ukazuje i váš aktuální cast, takže není potřeba žádný další cast bar addon.

Dál by bylo vhodné mít addon na sledování cooldownů(např PowerAuras) a addon na Cast bar (pokud vám ten v Magemanabaru nevyhovuje)

Tak, to by bylo vše co mě momentálně napadá. Jako obvykle: nemám patent na rozum, ale doufám že hloupostí je tu napsáno minimum.
Závěrem bych ještě dodal, že je velmi pravděpodobné, že ve 4.3 bude Fire nejsilnější mage spec.
Návrat nahoru Goto down
 
[4.2] Arcane Mage
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Fire mage ;)
» Mage PVP V Cataclysme

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Braterstvo Krnov :: Class :: Mage-
Přejdi na: