Braterstvo Krnov

Gildovne forum Braterstva Krnov
 
PříjemPříjem  CalendarCalendar  FAQFAQ  HledatHledat  Seznam uživatelůSeznam uživatelů  Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

Share | 
 

 Morchok Dragon soul 4.3 Taktika PTR

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Marisha



Poèet pøíspìvkù : 9
Join date : 31. 10. 11

PříspěvekPředmět: Morchok Dragon soul 4.3 Taktika PTR   Thu Nov 10, 2011 8:13 pm

1 Boss v Dragon soulu
Taktika:
http://25man.com/dragon-soul/morchok

video s přibližným průběhem fightu
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OwaOfj5iDmc
Pro zajímavost přikládám heroic verzi (rozdvojeny morchok)
http://www.youtube.com/watch?v=3Pfha9q4Aps&feature=related
Samotná taktika (jedná se jen o PTR verzi,takže se určitě ještě mnohé změní) Wink
Morchok

Nejsilnější elementál je stále pod nadvládou Deathwinga. Morchok - dříve jen všemu přihlížející nehybný strážce dospěl k názoru, že jediná věc, která mu může přinést úlevu je konec Azerothu. Svůj vztek se rozhodl vybít na základech Wyrmrest Temple, posledním majáku naděje Azerothu v Hodině Soumraku.

Stomp (Dupnutí)

Morchok si mocně dupne. Tato schopnost způsobí dohromady 750000 damage, která se rozdělí mezi všechny postavy, stojící v okruhu 30 yardů. Dva nejbližší hráči dostanou dvojnásobek damage. V heroic verzi tato abilita nahodí debuff - zvýší všechnu přijímanou fyzickou damage o 50% na 20 vteřin.

Co to pro nás bude znamenat?
Normal verze bude jednoduchá, nikdo by neměl stát víc jak 30 y od bosse a nejblíže bossovi budou muset stát dva tanci, nebo melee se solidními hp. (Bude záležet na tom, jak se s tanky dohodnou healeři). Na Heroic to už tak snadné nebude. Z videa je zřejmé, že Morchok si dupne každých 10 - 15 vteřin. Zvýšení damage o 50% bude pro tanka troufám si říct “zabijácké”, tipuju proto, že se tanci budou střídat a budou muset odbíhat od bosse, aby jim debuff spadl.
Crush Armor (Drcení Brnění)


Morchok zasáhne svůj aktuální cíl za 120% normalní damage a zredukuje jeho armor o 10% na 20 vteřin. Tento efekt se navyšuje.

Co to pro nás bude znamenat?
Klasické přetauntovávání z jednoho tanka na druhého.
Rezonující Krystal


Morchok vytvoří na zemi výbušný krystal, který exploduje po 12 vteřinách a mezi tři nejbližší cíle v závislosti na tom, jak jsou od krystalu daleko rozdělí slušnou dávku Shadow damage. V 25-man verzi se damage rozdělí mezi 5 hráčů.

Co to pro nás bude znamenat?
Pokud jste byli ve Firelands na Balerocovi, tohle je podobný princip. Dokonce i s debuffem. Pro neznalce: Je nutné se domluvit na pořadí postav, které se krystalu ujmou, většinou půjde o ranged dps a heal, aby meleečka nemuseli přebíhat. Po každém bouchnutí se vám nahodí debuff, který bude damage z krystalů násobit - ochrana před jednotvárností boje, takto se budete muset střídat. Smile
Furious (Zuřivost)


Když už bude zbývat Morchokovi jen 20% života, rozzuří se. Jeho útok se zrychlí o 50% a damage, kterou bude udělovat se o 20% zvýší.

Co to pro nás bude znamenat? Klasický enrage efekt. Použít Heroism (Bloodlust, Time Warp, Ancient Hysteria) a zmydlit (domydlit). Smile
The Earth Consumes You! (Země vás pozře!)


Morchok použije sílu země, aby k sobě přitáhnul všechny hráče a instantně jim způsobí damage za 50% jejich života. (Mimochodem, zdá se mi, že na PTR toto také ještě nefunguje.) Potom začne castit kouzlo Earth's Vengeance.
Earth's Vengeance (Pomsta země) - Ze země vyrazí ostré kamenné bodáky, které způsobí všem hráčům v blízkosti 2 yardů 15000 damage. Zároveň se stanou překážkami, které je nutno obejít.
Black Blood of the Earth (Černá krev země) - Morchok nechá ze země vyvěrat Černou krev. Tato plocha se začíná šířit z pod jeho nohou a pokračuje docela rychlým tempem po celém bojišti. Pokud však narazí na bodák způsobený předchozí abilitou, neprojde jím a nechá za ním bezpečnou zem. Pokud v tomto efektu někdo zůstane stát dostane 5000 Nature damage damage každou vteřinu, kdy v něm stojí a debuff, který bude Nature damage zvyšovat o 100% každou vteřinu. Tento efekt se může znásobit až 20x.

Co to pro nás bude znamenat?
Jakmile vás Morchok přitáhne utíkejte od něj a musíte se schovat za bodáky. Nejlepší bude, když se raid domluví, na kterou stranu se seběhnout, popřípadě si někam hodí značku, aby se to co nejlépe healovalo. Smile Pokud si to spočítáte, ten kdo zaváhá a zůstane pod Morchokem nejspíš velice rychle umře.

Poslední abilita není na videu z PTR vůbec vidět. Což je divné, když se Blizzard rozhodl bosse nechat otestovat.

Even Morchok


Když Morchok dosáhne 90% svého života, roztrhne se na dva kusy a vytvoří své dvojče - Even Morchoka (překlad: Také Morchok Very Happy). Dvojče má stejné ability, akorát je provádí o několik vteřin později.

Co to pro nás bude znamenat?
Protože na PTR tuto abilitu vůbec nemá, řekněmě, že to zatím je docela strašák pro všechny raidery. Raid z videa všechno v pohodě dává, healeři jsou v pohodě s manou, nikdo neumírá, protože boss je jen jeden. Ale co když se problémy zdvojí? Snad se brzy dozvíme, jak to bude vypadat. Smile
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
 
Morchok Dragon soul 4.3 Taktika PTR
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Braterstvo Krnov :: Raids :: 4.3 Dragon Soul-
Přejdi na: