Braterstvo Krnov

Gildovne forum Braterstva Krnov
 
PříjemPříjem  CalendarCalendar  FAQFAQ  HledatHledat  Seznam uživatelůSeznam uživatelů  Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

Share | 
 

 [4.2] Balance guilde

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Sil
Admin


Poèet pøíspìvkù : 45
Join date : 06. 10. 11

PříspěvekPředmět: [4.2] Balance guilde   Tue Nov 08, 2011 5:14 pm

Informace použity z Elitist Jerks a MMO-Champion.com Balance guilde.

Spec:
http://wowtal.com/#k=15ily3av.a67.druid.kXg3P1

- Většina speců se liší převážně v talentech na manu a utility - spomalování z hřibů a solar beam. Levnější kouzla, více many, dreamstate.
- Specialita sama pro sebe je Lunar Shower, u tohoto talentu je nevýhoda to, že aby z něj byl plný užitek, musíte jej nastackovat, tj první 3 kouzla nedostávají plný dmg/redukci ceny, ale již druhé a dál generuje energii a tlačí tak z eclipsy, což nemusí být vždy to nejlepší. (Víc později)

Glyphy:
Primal
- [Glyph of Insect Swarm]
- [Glyph of Moonfire].
- Třetí většinou [Glyph of Wrath]. Jenže, pokud je takový fajt, kdy se používá Starfall na cooldown a hvěždy padají na více cílů, nebo pokud při jednom cíli se daři starfall cooldown seřadit s Lunar Eclipse [Glyph of Starsurge] je také dobrá volba.

Major
- [Glyph of Starfall]
- [Glyph of Rebirth]
Další jsou hodně závislé na situaci
[Glyph of Thorns] je dobrý kdykoliv jsou dobré Thorny jako takové, např Alysrazor na tanka, nebo ve fightech kde má tank na sobě víc addů.
[Glyph of Focus] nabízí trochu dmg navíc, pokud zrovna nepotřebujete velký dosah pro hvězdy. Na druhou stranu, díky tomuto glyphu je možné lépe kontrolovat cíle na které hvězdy padají.
[Glyph of Solar Beam] je užitečný na fightech kde je potřeba interuptovat, přesto jak je napsaný tooltip, platí, že glyph prodlužuje dobu silence na cíli, ne trvání solaru.

Minor
Nedávájí žádny boost do damage, takže si vyberte potle chuti
[Glyph of Typhoon] kde se odhození nehodí.
[Glyph of Unburdened Rebirth] bez regentů to nejde
[Glyph of Dash] občas se může hodit. Přesuny na větší vzdálenost.
[Glyph of the Wild] šetří trochu many po combat ressech.

Rasa:
Horde: Troll je nejlepší Berserking a Beast Slaying. Tauren nemá žádny DPS buff.
Alliance: Worgen je nejlepší, pro 1% critu a Darkflight. Night Elf nemá žádný DPS buff.

Gear:
Staty:
Int > Haste = Hit = Spirit > Mastery > Crit

Intelekt je vždy fajn.
Haste je nejlepší stat pro sovu, čím víc tím lépe. Pomůže v přechodu mezi eclipsy, víc tiků z dotek.
Hit/Spirit na cap, důležité.
Mastery je silný stat, ale funguje jen část fajtu.

Reforge:
1. Na itemech kde není haste > Reforge do hastu i za cenu spi/hit.
2. Reforge na hit cap - 1742 hit rating
2a. Málo hitu > reforge crit (přednostně), mastery na spirit.
2b. Moc hitu > reforge na mastery z hit/spi
Pokud nevychází hit tak je třeba někde zrušit haste reforge, ale to by problém být neměl.

Gemy:
Meta - [Burning Shadowspirit Diamond]
Červené: [Brilliant Inferno Ruby]
Modré: socket bonus +20int: [Purified Demonseye] jinak [Brilliant Inferno Ruby]
Žluté: socketbonus +10int nebo víc: [Reckless Ember Topaz].jinak [Brilliant Inferno Ruby]

Enchanty:
Head: Arcanum of Hyjal - Revered Guardians of Hyjal
Shoulders: Greater Inscription of Charged Lodestone - Exalted Therazane
Back: Enchant Cloak - Greater Intellect
Chest: Enchant Chest - Peerless Stats
Wrist: Enchant Bracer - Mighty Intellect
Hands: Enchant Gloves - Haste
Belt: Ebonsteel Belt Buckle
Legs: Powerful Ghostly Spellthread
Boots: Enchant Boots - Lavawalker
Weapon: Enchant Weapon - Power Torrent
Offhand: Enchant Off-Hand - Superior Intellect

Trinkety:
Heroic:Variable Pulse Lightning Capacitor
> Variable Pulse Lightning Capacitor
> Darkmoon Card: Volcano (reforge na haste a haste 2637 s trinketem)
= Heroic:Necromantic Focus
> Necromantic Focus (na fajty kde si člověk drží eclipsu na solar cleavu)
= [Rune of Zeth] a [Fiery Quintessence] - s reforgem a pokud dokážete mačkat proc ve správný okamžik Smile

Jak to teda točit:
Pro začátečníky:
Začni nahozením Insect Swarm a Moonfire, pak zakouzli Starsurge. Pokud padne kterákoliv z dotek, nebo zkončí cooldwond Starsurge, zakouzli to.
Kouzli Starfire dokud se nedostaneš do Solar (Wrath) Eclipse, přejdi na Wrath.
Kouzli Wrath dokud se nedostaneš do Lunar (Starfire) Eclispe, přejdi na Starfire.
Opakuj cyklus, vždy obnovuj dotky a používej Starsurge, Starfall a Force of Nature na cooldown.
>>Nedějejte si iluze, že s touhle rotací vytáhnete dobré dps. Čtěte dál.

Jak to teda točit doopravdy?
Tato sekce bude trošku chaotičká, snad to vysvětlím dobře.
1. Eclipsa a kouzla s cast timem
Je potřeba si uvědomit, že kouzlo dostává svoje staty(SP,Crit,Haste,Eclipse Buff) v okamžiku kdy jej vykouzlíte, ale samotná energie na eclipsy se přičítá až když kouzlo dopadne na cíl. Toto je možné sledovat přes addon na sledování Eclipse nebo s tím prostě správně počítat. Jaký to má vliv na hru?
Řekněme že přecházíme do Solar Eclipse pomocí Starfire, pokud mám víc jak 80 energie, vím že Starfire co teď kouzlím mě přetočí do Eclipse a proto je potřeba začít mačkat Wrath - prostě nečekat než se objeví Eclipse, ale být připraven předem.
Při cestě do Solar je to ještě důležitější. Jeden Wrath kouzlím, druhý letí k cíli - tedy pokud mám víc jak 74 energie, už bych měl kouzlit Starfire.
= výsledkem je méně kouzel mimo Eclipsu, rychlejší přechod mezi Eclipsemi a tím větší dmg

2. Eclipsa a dotky
Dotky by jsme měli vždy obnovit v okamžiku kdy dojdeme do Eclipsy. I tady je pár bodů které je třeba brát na zřetel.
a) První dotka v Eclipse nahodí Nature's Grace talent, ale sama z ní neprofituje. Proto vždy nahazujeme první Insect Swarm (která je slabší oproti MF/SF) a následně Moonfire/Sunfire která již dostane benefit z NG hastu.
b) V 1. jsem zmínil že Eclipsa naskočí až když poslední kouzlo "doletí" k bossovi. Proto je právě potřeba vždy před dotkami vplést jedno kouzlo s cast timem. Jinak by První dotka nebyla v Eclipse = neměla by boost dmg, a neprocla by NG - špatně. O tom jak jsem mluvil v 1. takže koukněte tam.
Obecně se dotky v eclipse obnovují 2x - poprvé na začátku a podruhé na konci Eclipsy, tj. před posledním castem - pokud má dotka méně než 10s do konce. Pokud vycházíme ze solar eclipse která bufuje jak SF tak IS, je potřeba obnovit obě dotky před koncem Eclipse. Pokud ale jdeme z Lunar, která buffuje jen MF, můžeme použít fintu, která vychází z podobného principu jako když jsme vcházeli do Eclispy: Pokud za posledním Starfirem hned zmáčkneeme MF (tj Starfire ještě "nedoletěl") dostane buff z Eclipsy i když nás z ní poslední cast vyhodil. IS pak obnovíme normálně.
Správně zahrané by mělo vycházet, že oba páry dotek jsou pod Eclispou A pod efektem hastu z NG.

3. Starsurge
Starsurge by měla být kouzlena na cooldown - ano slyšíte dobře, kouzlena i bez procu. Samozřejmě procy používejte také. A to hned jak to jde.
Jedinou vyjímkou je, pokud by to byl poslední cast před Eclipsou. V takovém případě se vyplatí Starsurge pozdržet až do Eclipsy
- bez procu můžete jako první cast v Solar Eclipse - ten co dopadne až se aktivuje Eclipsa ale kouzlíte ho před tím
- protože je Starsurge cast krátky, mohlo by se v Lunar stát, že ho dokouzlíte než naskočí Eclipsa, raději počkat
- s procem musíte počkat, jinak nebude profitovat z Eclispy stejně jako u dotek!

4. Eclipse a fáze boje
Obecně platí, že se snažíme točit Eclipse co nejrychleji to jde. Občas jsou v boji ale okamžiky kdy je potřeba maximální dmg. Je proto mnohem lepší se v Eclipse "zaseknou", než aby nás taková situace zastihla v pre-eclipse okamžiku. Je to ztráta na dmg celkově, to rozhodně, ale řekněte to addovi který vám právě prošel na Ragym Smile Občas to může v dmg i pomoct - řekněme Alysrazor, 3tí fáze, je mnohem lepší sem přijít s čerstvou Eclipse, protože dostanete Heroism, pustíte trinkety a tam to jede. Být tady mimo eclipsu... není tak moc sranda.
Prostě, občas se vyplatí kouzlit Wrath/Starfire v opačné eclipse aby jste v ní zůstali.

5. Starfall + Force of Nature
Ideální by bylo pouštět Starfall na začátku Lunar eclipsy. Raději chvíli počkejte než to mačkat na CD.
V případě, že ale přecházíte mezi Eclipsemi rychleji a celý cyclus je kratší než CD. Tak používat na CD.
FoN na CD

6. Thorns
Zvýší váš dmg, pokud hodíte na tanka co tankuje víc addů. Obecně se vyplatí, pokud tank dostane 15+ ran za dobu Thornsů. V takových případech může být i Glyph velmi dobrý.

7. AoE
Nejsilnější AoE abilita co druid má jsou houby. Detonace není na GCD, může hodně ulehčit práci.
Na Aoe fáze je důležité být v eclipse. Následně by mělo vše probíhat takto:
Předem připravit houby, objeví se addi, detonace+hvězdy, Moonfire/Sunfire všechny addy, znova houby, znova MF/SF.
AoE je silnější v Solar eclipse, kvuli buffu do hub. Proto existují situace kde se doporučuje v solar prostě zůstat. Příkladem budiž Bath'tilac - na začátku se přetočí do solar, a už z ní nemusí do konce první fáze vylezt. Tomuhle se pak říká solar cleave. Lunar cleave je pak slabší, ale točí se stejně - houby/moonfire.
Pokud je addů mále, pak houby/detonace, SF/MF a teprve až je nadotkovano vše v dosahu, vyplnit čas Insect swarmem.
Vše by se mělo dít v 10s cycklu (CD detonace). 3xhouba, mimoGCD detonace, 6-7x SF/MF + IS, 3x houba ...

Hurricane je teď vážně slabý, vyplatí se používat jen pokud jde o hodně slabých addů. Jinak cleave.
Typhoon spíš používat pro odhození než pro dmg. Nebo je fajn za pohybu.

8. Lunar Shower
"ALE ALE, když dělám to tvoje cleave aoe tak mi spadne eclipsa"
No jo, to je problém s Lunar shower, zvyšuje dmg SF/MF ale zároveň generuje energii. Tohle je dvojsečná zbraň.
a) Je to dobré, protože i když aoečku, půl cesty do další Eclipsy projdou přes dotky. A za pohybu je možné kouzlit boostnuté MF/SF.
b) Je to naprd, protože plný effect z LS dostane až 4tý? cast a ja v tý eclipse chci sakra zůstat!!! A navíc, při pohybu nechci kouzlit MF/SF, protože mám na bossovi Dotky co jsem nahodil v eclipse a ty jsou sakra silnější.
Co s tím? Pokud můžu doporučit, je lepší hrát bez Lunar Shower dokud si člověk není jistý jak přesně s tímto talentem pracovat a přidat jej v případě že se "hodí".
Bez Lunar Shower může sova například dojít do Solar Eclipse na Beth'tilac a zůstat celou první fázi, prakticky solovat addy na jedné straně. Nebo totéž na Rhyolitovi první fázi, nadotkovat obě nohy, Sparku a všechny malé addy(+samozřejmě houby). Slyšel jsem že je možné to používat i na Ragnarosovi v 2hé fázi, ale to se spíš jedná Heroiku kde je potřeba s addy zatočit trochu rychleji.

Addons:
Na trakováni energie a Eclipse:
http://www.curse.com/addons/wow/balancepowertracker

Snad jsem zahrnul včechno. Prosím, případné dotazy sem.
Netvrdím že mám patent na rozum, sovu nehraji, jen umím číst Smile Snad článek neobsahuje moc hloupostí.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
 
[4.2] Balance guilde
Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Braterstvo Krnov :: Class :: Druid-
Přejdi na: